ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie - koronawirus Zarządzenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Iławie Nr 2/2020 z dnia 15.06.2020r. w sprawie zasad obsługi interesantów w siedzibie organu Na podstawie art. 25 ust. 10 ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o służbie cywilnej (Dz.U.2020.265-t.j.) oraz § 12 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2020.878) zarządzam, co następuje: § 1 Mając na uwadze konieczność przeciwdziałania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 wprowadza się następujące zasady obsługi interesantów w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Iławie: I. Przesyłanie pism i innej korespondencji 1. Rekomenduje się składanie wniosków i innych pism dot. prowadzonych postępowań administracyjnych za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl) skrzynka: pinb-iława. 2. Korespondencja inna niż dotycząca postępowań administracyjnych może być również przesyłana pocztą elektroniczną na adres pinb@ilawa.pinb.gov.pl 3. Składanie dokumentów możliwe jest również: • za pośrednictwem operatora pocztowego; • w siedzibie urzędu bez kontaktu z pracownikami Inspektoratu: do skrzynki podawczej umiejscowionej przy wejściu- jeśli w składanym dokumencie/piśmie przewodnim wskazany będzie adres poczty elektronicznej, zostanie na niego wysłane potwierdzenie złożenia dokumentu, od poniedziałku do piątku w dniach i godzinach pracy PINB w Iławie (od 7:00 do 15:00). II. Kontakt z pracownikami prowadzącymi sprawy: 1. Kontakt z pracownikami urzędu prowadzącymi poszczególne sprawy możliwy jest wyłącznie telefonicznie- pod numerem telefonu: 89-644-81-41. III. Udostępnianie do wglądu akt administracyjnych: 1. Interesanci przyjmowani są wyłącznie w celu udostępnienia akt sprawy, wyjaśnienia dotyczące prowadzonych spraw będą udzielane jedynie telefonicznie, pisemnie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. 2. Akta administracyjne udostępniane są stronom wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym ustalaniu z inspektorem prowadzącym sprawę daty i godziny. Podczas rozmowy należy podać cel wizyty i informacje niezbędne (adres i znak sprawy) oraz numer telefonu kontaktowego. 3. Akta udostępniane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00. 4. Osoby nie umówione nie będą przyjmowane. 5. Strony (lub ich pełnomocnicy) zapisywane są na pełne godziny, a przeglądanie akt trwa każdorazowo do 45 minut. W przypadku spóźnienia pracownik przyjmujący interesanta może spotkanie skrócić lub rzełożyć na inny dzień. 6. Po opuszczeniu pomieszczenia w którym udostępniane są akta pomieszczenie to jest wietrzone oraz dezynfekowane są powierzchnie dotykowe. 7. Na umówione spotkanie należy stawić się osobiście, nie wcześniej niż 5 minut przed wyznaczoną godziną. Umówionym osobom nie mogą towarzyszyć inne osoby w tym pełnomocnicy czy członkowie rodziny, w przypadku osób chorych, z niepełnosprawnościami, niesamodzielnych, itp. na spotkanie zamiast strony powinien zapisać się wyłącznie pełnomocnik. Akta udostępniane są w danym momencie jednej osobie z uwagi na konieczność zachowania dystansu 2 metrów. 8. Osoby przeglądające akta zobowiązane są do zakrywania ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maseczki, przyłbicy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Inspektorat nie zapewnia maseczek do zakrycia ust i nosa. 9. Osoby przeglądające akta zobowiązane są do zdezynfekowania rąk przy użyciu płynu dezynfekcyjnego udostępnionego przez Inspektorat od razy po wejściu do pomieszczenia, w którym udostępniane są akta. 10. Rekomenduje się używanie rękawiczek jednorazowych podczas przeglądania akt. 11. Akta nie będą udostępniane osobom nie stosującym zabezpieczeń, o których mowa w pkt. 7 i 8 oraz osobom w widoczny sposób chorym (zakatarzonym, kaszlącym). 12. Akta nie będą udostępniane osobom, które na co dzień przebywają z innymi osobami podlegającymi kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych, bądź w dniach poprzedzających wizytę w Inspektoracie miała kontakt z osobą zarażoną wirusem SARS-CoV-2- w takim przypadku prosimy o wyłącznie kontakt telefoniczny. 13. Osoby zapoznające się z aktami mogą bez ograniczeń wykonywać zdjęcia ich zawartości, przy użyciu własnych urządzeń (aparat fotograficzny, smartfon, tablet itp.). 14. Inspektorat w czasie czynności przeglądania akt przez stronę nie wykonuje kserokopii akt lub ich części. 15. Zabrania się rozpinania akt bez zgody pracownika Inspektoratu oraz jakiejkolwiek innej ingerencji w ich formę i treść. §2 Traci moc zarządzenie PINB w Iławie nr 1/2020 z dn. 16.03.2020r. §3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15.06.2020r. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Iławie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-03-12 19:55:09 przez Administrator Systemu

Załączniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie - koronawirus Zarządzenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Iławie Nr 2/2020 z dnia 15.06.2020r. w sprawie zasad obsługi interesantów w siedzibie organu Na podstawie art. 25 ust. 10 ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o służbie cywilnej (Dz.U.2020.265-t.j.) oraz § 12 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2020.878) zarządzam, co następuje: § 1 Mając na uwadze konieczność przeciwdziałania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 wprowadza się następujące zasady obsługi interesantów w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Iławie: I. Przesyłanie pism i innej korespondencji 1. Rekomenduje się składanie wniosków i innych pism dot. prowadzonych postępowań administracyjnych za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl) skrzynka: pinb-iława. 2. Korespondencja inna niż dotycząca postępowań administracyjnych może być również przesyłana pocztą elektroniczną na adres pinb@ilawa.pinb.gov.pl 3. Składanie dokumentów możliwe jest również: • za pośrednictwem operatora pocztowego; • w siedzibie urzędu bez kontaktu z pracownikami Inspektoratu: do skrzynki podawczej umiejscowionej przy wejściu- jeśli w składanym dokumencie/piśmie przewodnim wskazany będzie adres poczty elektronicznej, zostanie na niego wysłane potwierdzenie złożenia dokumentu, od poniedziałku do piątku w dniach i godzinach pracy PINB w Iławie (od 7:00 do 15:00). II. Kontakt z pracownikami prowadzącymi sprawy: 1. Kontakt z pracownikami urzędu prowadzącymi poszczególne sprawy możliwy jest wyłącznie telefonicznie- pod numerem telefonu: 89-644-81-41. III. Udostępnianie do wglądu akt administracyjnych: 1. Interesanci przyjmowani są wyłącznie w celu udostępnienia akt sprawy, wyjaśnienia dotyczące prowadzonych spraw będą udzielane jedynie telefonicznie, pisemnie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. 2. Akta administracyjne udostępniane są stronom wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym ustalaniu z inspektorem prowadzącym sprawę daty i godziny. Podczas rozmowy należy podać cel wizyty i informacje niezbędne (adres i znak sprawy) oraz numer telefonu kontaktowego. 3. Akta udostępniane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00. 4. Osoby nie umówione nie będą przyjmowane. 5. Strony (lub ich pełnomocnicy) zapisywane są na pełne godziny, a przeglądanie akt trwa każdorazowo do 45 minut. W przypadku spóźnienia pracownik przyjmujący interesanta może spotkanie skrócić lub rzełożyć na inny dzień. 6. Po opuszczeniu pomieszczenia w którym udostępniane są akta pomieszczenie to jest wietrzone oraz dezynfekowane są powierzchnie dotykowe. 7. Na umówione spotkanie należy stawić się osobiście, nie wcześniej niż 5 minut przed wyznaczoną godziną. Umówionym osobom nie mogą towarzyszyć inne osoby w tym pełnomocnicy czy członkowie rodziny, w przypadku osób chorych, z niepełnosprawnościami, niesamodzielnych, itp. na spotkanie zamiast strony powinien zapisać się wyłącznie pełnomocnik. Akta udostępniane są w danym momencie jednej osobie z uwagi na konieczność zachowania dystansu 2 metrów. 8. Osoby przeglądające akta zobowiązane są do zakrywania ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maseczki, przyłbicy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Inspektorat nie zapewnia maseczek do zakrycia ust i nosa. 9. Osoby przeglądające akta zobowiązane są do zdezynfekowania rąk przy użyciu płynu dezynfekcyjnego udostępnionego przez Inspektorat od razy po wejściu do pomieszczenia, w którym udostępniane są akta. 10. Rekomenduje się używanie rękawiczek jednorazowych podczas przeglądania akt. 11. Akta nie będą udostępniane osobom nie stosującym zabezpieczeń, o których mowa w pkt. 7 i 8 oraz osobom w widoczny sposób chorym (zakatarzonym, kaszlącym). 12. Akta nie będą udostępniane osobom, które na co dzień przebywają z innymi osobami podlegającymi kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych, bądź w dniach poprzedzających wizytę w Inspektoracie miała kontakt z osobą zarażoną wirusem SARS-CoV-2- w takim przypadku prosimy o wyłącznie kontakt telefoniczny. 13. Osoby zapoznające się z aktami mogą bez ograniczeń wykonywać zdjęcia ich zawartości, przy użyciu własnych urządzeń (aparat fotograficzny, smartfon, tablet itp.). 14. Inspektorat w czasie czynności przeglądania akt przez stronę nie wykonuje kserokopii akt lub ich części. 15. Zabrania się rozpinania akt bez zgody pracownika Inspektoratu oraz jakiejkolwiek innej ingerencji w ich formę i treść. §2 Traci moc zarządzenie PINB w Iławie nr 1/2020 z dn. 16.03.2020r. §3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15.06.2020r. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Iławie Drukuj informację Ogłoszenie - koronawirus Zarządzenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Iławie Nr 2/2020 z dnia 15.06.2020r. w sprawie zasad obsługi interesantów w siedzibie organu Na podstawie art. 25 ust. 10 ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o służbie cywilnej (Dz.U.2020.265-t.j.) oraz § 12 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2020.878) zarządzam, co następuje: § 1 Mając na uwadze konieczność przeciwdziałania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 wprowadza się następujące zasady obsługi interesantów w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Iławie: I. Przesyłanie pism i innej korespondencji 1. Rekomenduje się składanie wniosków i innych pism dot. prowadzonych postępowań administracyjnych za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl) skrzynka: pinb-iława. 2. Korespondencja inna niż dotycząca postępowań administracyjnych może być również przesyłana pocztą elektroniczną na adres pinb@ilawa.pinb.gov.pl 3. Składanie dokumentów możliwe jest również: • za pośrednictwem operatora pocztowego; • w siedzibie urzędu bez kontaktu z pracownikami Inspektoratu: do skrzynki podawczej umiejscowionej przy wejściu- jeśli w składanym dokumencie/piśmie przewodnim wskazany będzie adres poczty elektronicznej, zostanie na niego wysłane potwierdzenie złożenia dokumentu, od poniedziałku do piątku w dniach i godzinach pracy PINB w Iławie (od 7:00 do 15:00). II. Kontakt z pracownikami prowadzącymi sprawy: 1. Kontakt z pracownikami urzędu prowadzącymi poszczególne sprawy możliwy jest wyłącznie telefonicznie- pod numerem telefonu: 89-644-81-41. III. Udostępnianie do wglądu akt administracyjnych: 1. Interesanci przyjmowani są wyłącznie w celu udostępnienia akt sprawy, wyjaśnienia dotyczące prowadzonych spraw będą udzielane jedynie telefonicznie, pisemnie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. 2. Akta administracyjne udostępniane są stronom wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym ustalaniu z inspektorem prowadzącym sprawę daty i godziny. Podczas rozmowy należy podać cel wizyty i informacje niezbędne (adres i znak sprawy) oraz numer telefonu kontaktowego. 3. Akta udostępniane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00. 4. Osoby nie umówione nie będą przyjmowane. 5. Strony (lub ich pełnomocnicy) zapisywane są na pełne godziny, a przeglądanie akt trwa każdorazowo do 45 minut. W przypadku spóźnienia pracownik przyjmujący interesanta może spotkanie skrócić lub rzełożyć na inny dzień. 6. Po opuszczeniu pomieszczenia w którym udostępniane są akta pomieszczenie to jest wietrzone oraz dezynfekowane są powierzchnie dotykowe. 7. Na umówione spotkanie należy stawić się osobiście, nie wcześniej niż 5 minut przed wyznaczoną godziną. Umówionym osobom nie mogą towarzyszyć inne osoby w tym pełnomocnicy czy członkowie rodziny, w przypadku osób chorych, z niepełnosprawnościami, niesamodzielnych, itp. na spotkanie zamiast strony powinien zapisać się wyłącznie pełnomocnik. Akta udostępniane są w danym momencie jednej osobie z uwagi na konieczność zachowania dystansu 2 metrów. 8. Osoby przeglądające akta zobowiązane są do zakrywania ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maseczki, przyłbicy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Inspektorat nie zapewnia maseczek do zakrycia ust i nosa. 9. Osoby przeglądające akta zobowiązane są do zdezynfekowania rąk przy użyciu płynu dezynfekcyjnego udostępnionego przez Inspektorat od razy po wejściu do pomieszczenia, w którym udostępniane są akta. 10. Rekomenduje się używanie rękawiczek jednorazowych podczas przeglądania akt. 11. Akta nie będą udostępniane osobom nie stosującym zabezpieczeń, o których mowa w pkt. 7 i 8 oraz osobom w widoczny sposób chorym (zakatarzonym, kaszlącym). 12. Akta nie będą udostępniane osobom, które na co dzień przebywają z innymi osobami podlegającymi kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych, bądź w dniach poprzedzających wizytę w Inspektoracie miała kontakt z osobą zarażoną wirusem SARS-CoV-2- w takim przypadku prosimy o wyłącznie kontakt telefoniczny. 13. Osoby zapoznające się z aktami mogą bez ograniczeń wykonywać zdjęcia ich zawartości, przy użyciu własnych urządzeń (aparat fotograficzny, smartfon, tablet itp.). 14. Inspektorat w czasie czynności przeglądania akt przez stronę nie wykonuje kserokopii akt lub ich części. 15. Zabrania się rozpinania akt bez zgody pracownika Inspektoratu oraz jakiejkolwiek innej ingerencji w ich formę i treść. §2 Traci moc zarządzenie PINB w Iławie nr 1/2020 z dn. 16.03.2020r. §3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15.06.2020r. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Iławie
« powrót do poprzedniej strony